Cadana TidsTjek

Administrativ IT med brugervenlighed i fokus

Til dig der mangler et tidsregistreringssystem til din virksomhed

Cadana TidsTjek er en IT-løsning skræddersyet til din virksomheds specifikke behov inden for administrativ IT, med brugervenlighed som topprioritet. Vi samler nemt og overskueligt flere funktioner et sted og kan integrere de ting I er glade for ved jeres nuværende systemer.


Spar tid

Med TidsTjek bliver hverdagen nemmere både for kontoret og for medarbejderne. Dette resulterer i store tidsbesparelser.

Hvem, hvad og hvor?

Med TidsTjek får I det komplette overblik. Du kan altså se hvem, der har lavet hvad og hvor.

Et ekstra værktøj

Med TidsTjek får I et ekstra værktøj, som hjælper dine medarbejdere med alt fra stavning til at holde overblik over deres egne timer og opgaver.

Bliv ringet op!

Vi kontakter dig til en uforpligtende snak om den bedste løsning for jer

Cadana TidsTjek

Funktioner

Medarbejderen

Nem, komplet tidsregistrering samt overblik over egne timer og afspadsering samt tillæg
Ferieplan
Opgaveregistrering
Opgaveliste
SMS'er ved glemt at tidsregistrering mm.

Administrativt

Det fulde lønoverblik med auto-beregning af tillæg, afspadsering og ferie (efter nyeste lov)
Nem opgaveuddeling (drag and drop)
Ugeoverblik
Komplet overblik over hvor timerne bliver brugt
Lager og forbrugs styring
Dashbord (hvem laver hvad)
Frivilige opgaver
Nem datapræsentation til bestyrelsesmøder (grafer, print mm.)
Digital opslagstavle (både til medlemsinfo og internt brug)

Hvad er altid med ?

Ubegrænset Antal Brugere

Alle Cadana-løsninger er vækst sikre.

Da der IKKE betaler pr. brugere, kan du frit tilføje flere bruger efter behov.

Nyeste Teknologi

I får altid et lynhurtigt system der er up-to-date med de nyeste udviklingsstandarder.

Vi sørger selvfølelig også for at opdatere jeres system løbende.

100% Tilfredshedsgaranti

Med 5 år uden klager, tør vi godt lægge hovedet på blokken. Derfor betaler I først når det hele spiller, og I har jeres drømme system.


Professionelt Team

Vi har en bred vifte af in-house expertise

Vores dygtige team består af alt fra software-ingeniører til forsikringsmatematiker. Dermed sikrer vi holistiske løsninger, der altid er i topkvalitet.

Sikkerhed

I kan sikkert betro jeres data til os.

Vi påtager os det store ansvar og sikre jeres tryghed, med bl.a. flere daglige backups, placeret hos google, forskellige steder i EU.

Hotline

Som kunde hos os er I førsteprioritet.

I får fri adgang til vores hotline. Vores dygtige udviklere sidder klar ved telefonen til at hjælpe jer med det samme.

integrering

Vi integrerer til de fleste systemer

F.eks. kan hele jeres tidsregistrering automatisk komme ind i jeres løn system.

Det kan også være, at systemet automatisk skal lave og sende fakturer ved afsluttede sager?


Læs mere om udvalgte funktioner

Billeder her er taget fra systemerne til flere af vores kunder. Heriblandt Entreprenør Lars Kloster A/S og Byager's Brolægning ApS.

Opgaveregistrering, uddeling og overblik

Med opgaveregistrering kan jeres medarbejdere registrere arbejdstid på jeres opgaver - ligegyldig om det er én enkel lille opgave, eller en del af en større sag. Medarbejderen registrere f.eks. den præcise tid brugt, materialer, maskiner mm.

Opgaveuddeling er et overblik, hvor opgaverne er fordelt på dage, uger eller måneder. Opgaverne fordeles nemt med "drag-and-drop”. Når en opgave bliver tildelt en medarbejder, har de adgang til den direkte fra deres mobil.


Opgaveoverblikket kan give overblik over afsluttede registreringer. Her samles registreringer, f.eks. pr. kunde, arbejdsplads, medarbejder eller andet.

Overblikket giver jer indsigt i hvordan og hvor opgaven er løst samt hvem der har løst den.

Det samme kan vi gøre med priser. Dette giver jer mulighed for at se præcis hvad kunden skal faktureres for og hvornår.

Med vores "print-til-skabelon" kan hele fakturaen også genereres med ét tryk. Alternativt kan det integreres med jeres regnskabsprogram.

Billedet her er taget fra systemet til Entreprenør Lars Kloster A/S

Tidsregistrering med lønpakke

Vores tidsregistreringsværktøj gør det nemt for medarbejdere at registrere deres arbejdstid på mobilen eller andre enheder.


Efterfølgende beregner vores lønpakke alle tillæg i forhold til jeres satser. Her præsenteres det hele i et overskueligt lønoverblik, hvilket mindsker risikoen for fejl. Ledere og medarbejdere kan holde styr på alt i realtid. Vores tidsregistrering kan integreres med lønsystemer, hvilket betyder, at jeres løn stort set kører automatisk. Giv dine medarbejdere frihed og sikkerhed i lønprocessen med vores tidsregistreringsværktøj.

Billedet her er taget fra to af vores kunder NK-Spildevand A/S og Byager's Brolægning ApS


KS med billeddokumentation

Vores KS-system er ofte en digital tjekliste lavet på bagrund af de opgavetyper, I udfører. Dette sikre at det ikke er muligt at glemme noget, da alt skal tjekkes af.


Med vores KS-løsning får man altså fordelen af at kunne dokumentere alt på den enkelte sag - direkte fra telefonen ude i marken.

Billedet her er taget fra Odense Golfklub

Notifikationer

Vores notifikationspakke bruges til at underrette kunder eller medarbejdere om ting de skal være opmærksomme på, enten via sms eller mail.


Auto-notifikationer: Systemet kan selv sende advarsler om ting medarbejderen eller kunden skal være opmærksom på. Det kunne f.eks. være at medarbejderen har glemt at registrere arbejdstid, eller kunden skal huske jeres aftale - så kan systemet automatisk sende vedkommende en sms der minder dem om det.


Opslagstavlepakke:

Denne pakke gør det muligt for administratorer at sende gruppebeskeder.

På den måde kan ledere hurtigt og effektivt kommunikere information ud til deres medarbejdere.

Billedet her er taget fra CadanaGolf

Ferieoverblik

Med ferieoverblikket kan medarbejdere anmode om de frie ferieuger. Systemet gør det nemt at lave den mest optimale ferieplan ud fra medarbejderens ønsker.

Når ferier bliver godkendt, oprettes de automatisk i tidsregistreringen.

Lagerstyring

Lagerstyring giver jer et digitalt overblik over jeres lager. Når I laver indkøb, tilføjes varerne til jeres lagerbeholdning, og når en medarbejder bruger en vare hos kunden, trækkes den automatisk fra i systemet. Det betyder at I altid har det fulde overblik over hvad I har på lager.


Denne funktion spiller perfekt sammen med vores sagsstyring da vareforbruget på sager dermed kan opgøres automatisk.

Maskineoverblik

Maskinoverblikket hjælper med at holde overblik over maskinernes timer, serviceintervaller, reservedele m.m.


Denne kan også integreres med notifikationer.

Din funktion

TidsTjek er skræddersyet og mulighederne er derfor ubegrænsede.

Vi laver altså lige de funktioner, som I har brug for.

Cadana TidsTjek

Forløbet

Cadana TidsTjek

Vores Kunder








Book et uforpligtende møde i dag

Mødet tager ca. 45 min og forgår hos jer. På mødet gennemgår vi systemet og ser på hvordan vi bedst kan hjælpe jer