Cadana TidsTjek

Administrativ IT med brugervenlighed i fokus

TidsTjek er IT-løsningen, til de specifikke ønsker indenfor administrativ IT.

TidsTjek bliver speciallavet efter den enkelte virksomheds behov og på baggrund af de procedure I har i dag. Det vil sige, at systemet kommer til at indeholde de funktioner, I har brug for – og KUN dem, I har brug for.

Dette sikre et overskueligt program og en simpel overgang.



Spar tid

Med TidsTjek bliver hverdagen nemmere både for kontoret og for medarbejderne. Dette resulterer i store tidsbesparelser.

Hvem, hvad og hvor

Med TidsTjek får I det komplette overblik. Du kan altså se hvem, der har lavet hvad og hvor.

Et ekstra værktøj

Med TidsTjek får I et ekstra værktøj som hjælper dine medarbejder med alt fra stavningen til overblik over egne timer og opgaver.

Her er nogle af de funktioner vi ofte laver

(OBS: alle billeder er taget direkte fra kunde-apps. Data er derfor sløret)

Billeder her er taget fra flere af vores kunder. Heriblandt Entreprenør Lars Kloster A/S og Byager’s Brolægning ApS.

Opgaveregistrering, Opgaveuddeling og Opgaveoverblik

Med opgaveregistrering kan jeres medarbejdere registrere arbejde på de opgaver, som I har i virksomheden – ligegyldig om det er en enkel lille opgave eller en del af en stor sag. Medarbejderen kan f.eks. registrere tid brugt, materialer, maskiner osv.

(Husk; alt er lavet efter jeres behov – I bestemmer hvad der skal registreres).

Denne funktion er ofte koblet sammen med vores KS-pakke.


Opgaveuddeling er ofte et ugeoverblik (ses på iPaden), Hvor opgaverne er fordelt på ugedage og medarbejdere. Opgaverne fordeles nemt med “drag-and-drop”. Når en opgave bliver tildelt en medarbejder, har han adgang til den direkte fra sin mobil.

Denne funktion er ofte koblet sammen med vores sagsstyring, så man hurtigt kan fordele de vurderede tilbud.

Opgaveoverbliket kan give overblik over afslutede registringer. Her samles registreringer f.eks. pr. kunde, arbejdsplads, medarbejder eller andet.

Overblikket giver jer adgang til at hvem og hvad der blevet lavet.

Der kan også sættes priser ind. dette giver mulighed for at se præcis hvad kunden skal faktureres og for hvad.

Med vores “print-til-skabelon” kan hele fakturen også genereres med et tryk alternativt kan der opkobles med regnskabsprogram.


Her er nogle af de funktioner, vi ofte laver:

(OBS: alle billeder er taget direkte fra kunde-apps. Data er derfor sløret)


Billedet her er taget fra Entreprenør lars kloster A/S

Tidsregistrering med lønpakke

Medarbejderen kan med vores tidsregistrering nemt registrere sin arbejdstid på sin mobil (eller anden enhed).


Derefter udregner vores lønpakke alle tillæg efter jeres satser og præsenterer det hele i et overskuligt lønoverblik. Man slipper altså for fejl og både ledere og medarbejder kan følge med.


Dette kan opkobles med nogle lønsystemer, så løn stort set kører helt automatisk.


Her er nogle af de funktoner, vi tit laver:

(OBS alle billeder er taget direkte fra kunde apps. Data er derfor sløret)

Billedet her er taget fra to af vores kunder NK-Spildevand A/S og Byager’s Brolægning ApS


KS med billeddokumentation

Vores KS-system er ofte en digital tjekliste lavet på bagrund af de opgavetyper, I udfører. Dette sikre at det ikke er muligt at glemme noget, da alt skal tjekkes af.

Med vores KS-løsning for man altså fordelen af at kunne dokumentere alt på den enkelte sag.

Her er nogle af de funktioner, vi tit laver:

(OBS alle billeder er taget direkte fra kundeapps data er derfor sløret)

Billedet her er taget fra Odense Golfklub

Notifikationer

Vores notifikationspakke bruges til at underrette medarbejdere om ting de skal være opmærksomme på enten via sms eller mail.


Auto-notifikationer: Systemet kan selv sende advasler om ting medarbejderen skal være opmærksom på. Det kunne f.eks. være at medarbejderen har glemt at registrere arbejdstid – så kan systemet sende ham en sms i slutningen af ugen for at gøre opmærksom på dette.


Opslagstavlepakke:

Denne gør det muligt for adminitratorer at sende gruppe beskeder fra TidsTjek. Så man hurtigt kan sende et opslag ud til flere på samme tid.

Her er nogle af de funktoner, vi tit laver:

(OBS alle billeder er taget direkte fra kunde apps data er derfor sløret)

Billedet her er taget fra Cadana Golf

Ferieoverblik

Med ferieoverblikket kan medarbejdere anmode om de ferieuger. Systemet gør det nemt at lave den mest optimale ferieplan ud fra medarbejderens ønsker.

Når ferie godkendes oprettes den automatisk i tidsregisreringen.

Her er nogle af de funktoner, vi tit laver:

(OBS alle billeder er taget direkte fra kunde apps data er derfor sløret)

Lagerstyring

Lagerstyring giver mulighed for at opgøre lageret, når I laver indkøb samt giver medarbejderen mulighed for at registrere når personen har brugt noget fra lageret f.eks. hos en kunde. Det betyder, I altid har det fulde overblik over hvad der er på lager.

Denne funktion spiller perfekt sammen med vores sagsstyring da vareforbruget på sager da kan opgøres automatisk.

Her er nogle af de funktioner, vi tit laver:

(OBS alle billeder er taget direkte fra kunde-apps data er derfor sløret)

Maskinoverblik

Maskinoverbliket hjælper med at holde overblik over maskinernes timer, serviceintervaller, reservedele m.m.


Denne kan også integreres med notifikationer.

Her er nogle af de funktioner, vi ofte laver:

(OBS alle billeder er taget direkte fra kunde apps data er derfor sløret)

Din funktion

TidsTjek er speciallavet og mulighederne er derfor ubegrænsede. Vi laver altså lige de funktioner, som I har brug for.

thin

Fra start til færdigt program

  1. Når du booker det første møde med os, starter det med et uforpligtende møde, hvor vi sammen finder ud af, hvad vil være optimalt for jer. (Hvilke funktioner har I brug for)
  2. Dernæst laver vi et tilbud med pris og en dato for, hvornår programmet vil være klar og I godkender dette.
  3. Så laver vi et detaljeret whitepaper, som beskriver alle funktioner mere i dybden. Dette kan også bruges som håndbog til programmet.
  4. Når dette whitepaper er godkendt, udvikler vi programmet.
  5. Når programmet er klar, kommer vi ud til jer og afleverer det samt sikre at alt virker. ( Dette indeholder også et kort kursus til kontorpersonalet)
  6. Dernæst går der en måned, hvor vi sammen sikre os, at alt er som I gerne vil have, inden vi sender fakturaen.
  7. Vi påtager os ansvaret for supporten af systemet og evt kontakt med 3-part (f.eks. integrationspartnere). Dette helt uden merberegning.

Vi vil gerne fremhæve nogle af vores første kunder, som virkelige har været med til at gøre det muligt