Cadana TidsTjek
Administrativ IT med brugervenlighed i fokus
TidsTjek er en IT-løsning skræddersyet til dine specifikke
behov inden for administrativ IT, med brugervenlighed som vores topprioritet.
TidsTjek tilpasses nøjagtigt din virksomheds unikke krav, idet vi tager højde for de nuværende procedurer og arbejdsgange. Dette betyder, at systemet vil indeholde præcis de funktioner, i har brug for – og kun dem, i har brug for.
Ved at tilpasse løsningen til din virksomheds unikke krav
sikrer vi en nem og smidig overgang, tidsbesparelse og øget
medarbejdertilfredshed for en mere effektiv og tilfredsstillende
arbejdsoplevelse.

Spar tid
Med TidsTjek bliver hverdagen nemmere både for kontoret og for medarbejderne. Dette resulterer i store tidsbesparelser.
Hvem, hvad og hvor
Med TidsTjek får I det komplette overblik. Du kan altså se hvem, der har lavet hvad og hvor.
Et ekstra værktøj
Med TidsTjek får I et ekstra værktøj, som hjælper dine medarbejdere med alt fra stavning til at holde overblik over deres egne timer og opgaver.
Fra start til færdigt program
- Når du booker det første møde med os, starter det med et uforpligtende møde, hvor vi sammen finder ud af, hvad vil være optimalt for jer. (Hvilke funktioner har I brug for)
- Dernæst laver vi et tilbud med pris og en dato for, hvornår programmet vil være klar og I godkender dette.
- Så laver vi et detaljeret whitepaper, som beskriver alle funktioner mere i dybden. Dette kan også bruges som håndbog til programmet.
- Når dette whitepaper er godkendt, udvikler vi programmet.
- Når programmet er klar, kommer vi ud til jer og afleverer det samt sikre at alt virker. ( Dette indeholder også et kort kursus til kontorpersonalet)
- Dernæst går der en måned, hvor vi sammen sikre os, at alt er som I gerne vil have, inden vi sender fakturaen.
- Vi påtager os ansvaret for supporten af systemet og evt kontakt med 3-part (f.eks. integrationspartnere). Dette helt uden merberegning.
Vi vil gerne fremhæve nogle af Cadana, TidsTjek kunder





