Cadana TidsTjek
Administrativ IT med brugervenlighed i fokus
TidsTjek er IT-løsningen, til de specifikke ønsker indenfor administrativ IT.
TidsTjek bliver speciallavet efter den enkelte virksomheds behov og på baggrund af de procedure I har i dag. Det vil sige, at systemet kommer til at indeholde de funktioner, I har brug for – og KUN dem, I har brug for.
Dette sikre et overskueligt program og en simpel overgang.

Spar tid
Med TidsTjek bliver hverdagen nemmere både for kontoret og for medarbejderne. Dette resulterer i store tidsbesparelser.
Hvem, hvad og hvor
Med TidsTjek får I det komplette overblik. Du kan altså se hvem, der har lavet hvad og hvor.
Et ekstra værktøj
Med TidsTjek får I et ekstra værktøj som hjælper dine medarbejder med alt fra stavningen til overblik over egne timer og opgaver.
Fra start til færdigt program
- Når du booker det første møde med os, starter det med et uforpligtende møde, hvor vi sammen finder ud af, hvad vil være optimalt for jer. (Hvilke funktioner har I brug for)
- Dernæst laver vi et tilbud med pris og en dato for, hvornår programmet vil være klar og I godkender dette.
- Så laver vi et detaljeret whitepaper, som beskriver alle funktioner mere i dybden. Dette kan også bruges som håndbog til programmet.
- Når dette whitepaper er godkendt, udvikler vi programmet.
- Når programmet er klar, kommer vi ud til jer og afleverer det samt sikre at alt virker. ( Dette indeholder også et kort kursus til kontorpersonalet)
- Dernæst går der en måned, hvor vi sammen sikre os, at alt er som I gerne vil have, inden vi sender fakturaen.
- Vi påtager os ansvaret for supporten af systemet og evt kontakt med 3-part (f.eks. integrationspartnere). Dette helt uden merberegning.
Vi vil gerne fremhæve nogle af vores første kunder, som virkelige har været med til at gøre det muligt


